Mock Draft: Vegas Style
|
Sleepy
Registered skate fast, eat trash
ANA: Clayton Stoner
ARI: Teemu Pulkkinen BOS: Collin Miller BUF: Matt Moulson CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Lee Stempniak CHI: Marcus Kruger COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Josh Anderson DAL: Cody Eakin DET: Petr Mrazek EDM: Jujhar Khaira FLA: Jonathan Marchessault LAK: Brayden McNabb MIN: Matt Dumba MTL: Brandon Davidson NSH: James Neal NJ: Beau Bennett NYI: Josh Bailey NYR: Jesper Fast OTT: Marc Methot PHI: Jordan Weal PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Chris Tierney STL: Nail Yakupov TBL: Slater Koekkoek TML: Kirby Rychel VAN: Reid Boucher WSH: Nate Schmidt WPG: Toby Enstrom
Loco
Registered v cute guy
placeholder for when i copy <a href='index.php?showuser=2199' rel='nofollow' alt='profile link' class='user-tagged mgroup-62'>BANNING</a> because he is much smarter than me
júnior Guarda Throat Goat
BANNING
Registered Posting Freak
ANA: Clayton Stoner
ARI: Jamie McGinn BOS: Malcolm Subban BUF: William Carrier CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Klas Dahlbeck CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Mikhail Grigorenko CBJ: David Clarkson DAL: Cody Eakin DET: Petr Mrazek EDM: Jujhar Khaira FLA: Jonathan Marchessault LAK: Marian Gaborik MIN: Matt Dumba MTL: Brendan Davidson NSH: James Neal NJ: Beau Bennett NYI: Nikolai Kulemin NYR: Antti Raanta OTT: Alexandre Burrows PHI: Matt Read PIT: Marc Andre Fleury SJS: Mikkel Boedker STL: David Perron TBL: Jason Garrison TML: Eric Fehr VAN: Luca Sbisa WSH: Phillip Grubauer WPG: Marko Dano
rowser
Registered rowser snake
ANA: Sami Vatanen
ARI: Luke Schenn BOS: Malcolm Subban BUF: Nathan Beaulieu CGY: Alex Chiasson CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor van Riemsdyk COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Reid Boucher DAL: Cody Eakin DET: Justin Abdelkader EDM: Laurent Brossoit FLA: Alex Petrovic LAK: Kyle Clifford MIN: Chris Stewart MTL: Alexander Radulov NSH: Colin Wilson NJ: Beau Bennett NYI: Calvin de Haan NYR: Derek Stepan OTT: Bobby Ryan PHI: Michael Del Zotto PIT: Justin Schultz SJS: Brenden Dillon STL: Nail Yakupov TBL: Alex Killorn TML: Brian Boyle VAN: Reid Boucher WSH: Philipp Grubauer WPG: Mathieu Perreault
Allegiant
Historian S3, S28, S36, S38, S41, S43, S47 Challenge Cup Champion
ANA: Jakob Silfverberg
ARI: Luke Schenn BOS: Matt Belesky BUF: Matt Moulson CGY: Matt Stajan CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Calvin Pickard CBJ: Joonas Korpisalo DAL: Cody Eakin DET: Riley Sheahan EDM: Mark Letestu FLA: Derek Mackenzie LAK: Brayden McNabb MIN: Jonas Brodin MTL: Nikita Nesterov NSH: James Neal NJ: Ben Lovejoy NYI: Travis Hamonic NYR: Antti Raanta OTT: Alexandre Burrows PHI: Brandon Manning PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Jannik Hansen STL: Nail Yakupov TBL: Vladislav Namestnikov TML: Matt Martin VAN: Luca Sbisa WSH: T.J. Oshie WPG: Shawn Matthias
OrbitingDeath
Donators S15 Challenge Cup Champion
ANA: Nicolas Kerdiles
ARI: Jamie McGinn BOS: Malcolm Subban BUF: William Carrier CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Lee Stempniak CHI: Marcus Kruger COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Matt Calvert DAL: Jamie Oleksiak DET: Petr Mrazek EDM: Griffin Reinhart FLA: Jonathan Marchessault LAK: Brayden McNabb MIN: Matt Dumba MTL: Tomas Plekanec NSH: James Neal NJ: Jon Merrill NYI: Josh Bailey NYR: Antti Raanta OTT: Marc Methot PHI: Michael Raffl PIT: Marc Andre Fleury SJS: Brenden Dillon STL: David Perron TBL: Slater Koekkoek TOR: Kerby Rychel VAN: Jayson Megna WSH: Philipp Grubauer WPG: Marko Dano Update Thread - Player Page Update Scale Former players: Ivo Willems (S9 SMJHL) (S10-28 SHL) Xander Green (S33-35 SMJHL) (S36-47 SHL) Vorian Atreides (S49-51 SMJHL) (S52-61 SHL)
MP7
Registered Posting Freak
ANA:Sami Vatanen
ARI:Luke Schenn BOS:Tim Schaller BUF:Linus Ullmark CGY:Alex Chiasson CAR:Lee Stempniak CHI:Marcus Kruger COL:Sven Andrighetto CBJ:Boone Jenner DAL:Curtis McKenzie DET:Mike Green EDM:Tyler Pitlick FLA:Mark Pysyk LAK:Brayden McNabb MIN:Jason Zucker MTL:Tomas Plekanec NSH:Craig Smith NJ:Beau Bennett NYI:Calvin de Haan NYR:Antti Raanta OTT:Chris Wideman PHI:Matt Read PIT:Marc-Andre Fleury SJS:David Schlemko STL:Carl Gunnarsson TBL:Cedric Paquette TML:Martin Marincin VAN:Reid Boucher WSH:Jay Beagle WPG:Mark Stuart Alexander Wachter, RW, S51 Carolina Kraken - Texas Renegades - Winnipeg Aurora Player Page // Update Page
The_Mazais
Registered S29, S32 Challenge Cup Champion and Superstar
ARI: Jamie McGinn BOS: Matt Beleskey BUF: Tyler Ennis CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Ryan Murray DAL: Cody Eakin DET: Xavier Oullet EDM: Jujhar Khaira FLA: Mark Pysyk LAK: Brayden McNabb MIN: Jonas Brodin MTL: Brandon Davidson NSH: James Neal NJ: Beau Bennett NYI: Travis Hamonic NYR: Antti Raanta OTT: Ryan Dzingel PHI: Jordan Weal PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Chris Tierney STL: Nail Yakupov TBL: Slater Koekkoek TML: Seth Griffith VAN: Reid Boucher WSH: Jay Beagle WPG: Marko Dano
Merica
Registered Respected Curse Killer
ARI: Luke Schenn BOS: Matt Belesky BUF: Matt Moulson CGY: Matt Stajan CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Calvin Pickard CBJ: Joonas Korpisalo DAL: Cody Eakin DET: Riley Sheahan EDM: Mark Letestu FLA: Derek Mackenzie LAK: Brayden McNabb MIN: Jonas Brodin MTL: Nikita Nesterov NSH: James Neal NJ: Ben Lovejoy NYI: Travis Hamonic NYR: Antti Raanta OTT: Alexandre Burrows PHI: Brandon Manning PIT: Anal Fissure SJS: Jannik Hansen STL: Nail Yakupov TBL: Vladislav Namestnikov TML: Matt Martin VAN: Luca Sbisa WSH: T.J. Oshie WPG: Shawn Matthias S2, S5, S18, S22 Challenge Cup Champion
Hall Of Famers: (S7) Alex Reay | (S28) Daniel Merica Thanks to Ragnar, Wasty and myself for the sigs.
Raven
Registered Not A Weeb
ARI: Jamie McGinn BOS: Matt Beleskey BUF: Tyler Ennis CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Ryan Murray DAL: Cody Eakin DET: Xavier Oullet EDM: Jujhar Khaira FLA: Mark Pysyk LAK: Brayden McNabb MIN: Jonas Brodin MTL: Brandon Davidson NSH: James Neal NJ: Beau Bennett NYI: Travis Hamonic NYR: Antti Raanta OTT: Ryan Dzingel PHI: Jordan Weal PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Chris Tierney STL: Nail Yakupov TBL: Slater Koekkoek TML: Seth Griffith VAN: Reid Boucher WSH: Jay Beagle WPG: Marko Dano Thank you Fever, sköldpaddor and OD for the amazing sigs! Montreal Impact/Militia
Pandar
Registered might be a wizard
ARI: Jamie McGinn BOS: Matt Belesky BUF: Matt Moulson CGY: Matt Stajan CAR: Lee Stempniak CHI: Trevor Van Riemsdyk COL: Carl Soderberg CBJ: Joonas Korpisalo DAL: Cody Eakin DET: Riley Sheahan EDM: Mark Letestu FLA: Derek Mackenzie LAK: Brayden McNabb MIN: Jonas Brodin MTL: Nikita Nesterov NSH: James Neal NJ: Ben Lovejoy NYI: Travis Hamonic NYR: Antti Raanta OTT: Alexandre Burrows PHI: Brandon Manning PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Jannik Hansen STL: Nail Yakupov TBL: Vladislav Namestnikov TML: Matt Martin VAN: Luca Sbisa WSH: Jay Beagle WPG: Shawn Matthias
Chris-McZehrl
Registered S18, S23, S27, S34, S37, S46 Challenge Cup Champion
ARI: Nick Cousins BOS: Joe Morrow BUF: Justin Faulk CGY: Hunter Shinkaruk CAR: Andrej Nestrasil CHI: Marcus Kruger COL: Mikhail Grigorenko CBJ: Boone Jenner DAL: Jamie Oleksiak DET: Martin Frk EDM: Jujhar Kaira FLA: Mark Pysyk LAK: Dustin Brown MIN: Jason Zucker MTL: Nikita Nesterov NSH: Calle Jarnkrog NJ: Beau Bennett NYI: Ryan Pulock NYR: Derek Stepan OTT: Bobby Ryan PHI: Jordan Weal PIT: Marc-Andre Fleury SJS: David Schlemko STL: Nail Yakupov TBL: Andrej Sustr TML: Martin Marincin VAN: Reid Boucher WSH: Philipp Grubauer WPG: Michael Hutchingson still 10,9 million cap space for Free Agents
Chris McZehrl III - Anchorage Armada Challenge Cup Wins: S18 - Seattle Riot (with Chris McZehrl)* S23 - New England Wolfpack (with Chris McZehrl)* S27 - Calgary Dragons (with VLAD McZehrl)** S34 - Manhattan Rage (with VLAD McZehrl) S37 - Winnipeg Jets (with VLAD McZehrl) S46 - Buffalo Stampede (with GOD McZehrl)* *first ever Challenge Cup of Franchise History **first ever Challenge Cup win after 0-3 in Finals Series Four Star Cup Wins: S24 - Vancouver Whalers (with VLAD McZehrl) S39 - St. Louis Scarecrows (with GOD McZehrl) SHL Hall of Fame Members: S24 - Chris McZehrl * (GP: 764 | G: 322 | A: 461 | P: 783 | +/-: +109) S40 - VLAD McZehrl * (GP: 653 | G: 333 | A: 361 | P: 694 | +/-: +141) *1st Ballot Hall of Famer small note: GOD McZehrl played at first as Defender and later as Forward!
JKortesi81
SHL GM S32, S40, S42, S45 Challenge Cup Champion
ANA:Sami Vatanen
ARI:Jamie McGinn BOS:Jimmy Hayes BUF:William Carrier CGY:Alex Chiasson CAR:Lee Stempniak CHI:Marcus Kruger COL:Mikhail Grigerenko CBJ:William Karlsson DAL:Cody Eakin DET:Riley Sheahan EDM:Griffin Reinhart FLA:Jonathan Marchessault LAK: Brayden McNabb MIN:Matt Dumba MTL:Brandon Davidson NSH:James Neal NJ:Jon Merrill NYI:Nikolay Kulemin NYR: Antti Raanta OTT:Marc Methot PHI:Jordan Weal PIT: Marc-Andre Fleury SJS: Brendan Dillon STL:David Perron TBL:Jake Dotchin TML:Kerby Rychel VAN:Brendan Gaunce WSH:Nate Schmidt WPG:Toby Enstrom
CBear
Registered S37 Challenge Cup Champion
ANA: Silfverberg
ARI: Domingue BOS: Beleskey BUF: Deslauriers CGY: Bartkowski CAR: Ward CHI: Van Riemsdyk COL: Comeau CBJ: Atkinson DAL: Roussel DET: Sheahan EDM: Fayne FLA: Demers LAK: McNabb MIN: Spurgeon MTL: Davidson NSH: Jarnkrok NJ: Prout NYI: Lee NYR: Hayes OTT: Smith PHI: Gudas PIT: Fleury SJS: Karlsson STL: Bortuzzo TBL: Brown TML: Marincin VAN: Baertschi WSH: Chorney WPG: Hutchinson
CFJ
Registered Kobe Me - S34, S38, S44, S47, S50 Challenge Cup Champion
ANA: Manson
ARI: Domingue BOS: Beleskey BUF: Carrier CGY: Bartkowski CAR: Nordstrom CHI:Kruger COL:Soderberg CBJ: Jack Johnson DAL: McKenzie DET: Mrazek EDM: Pouliot FLA: Sceivour LAK: McNabb MIN: Dumba MTL: Plekanec NSH: Neal NJ: Josefson NYI: Bailey NYR: Fast OTT: Claesson PHI: Raffl PIT: Rust SJS: Dillion STL: Paajarvi TBL: Sustr TML: Marchenko VAN: Cramarossa WSH: Grubauer WPG: Dano Thanks to prettyburn, TML, Carpy, JNH, Jepox, Engi, Karey, Flappy, Skolpadder, Mook, DollarAndADream, Smirnov and Toe for the sigs.
Code: Crossfit's First Career SHL Goal, 4. Manhattan Rage , Crossfit Jesus 1 (Pedro Sarantez, Nucky Toohoots) at 5:51 Code: Devitt's First Career SHL Goal, 5. Calgary Dragons , Prince Devitt 1 (Barry Batsbak 21, Mike Izzy 14) at 10:43 |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
8 Guest(s) |